HEJ ALLA!

Hej hej och hallå alla! Mitt namn är Sofi och jag är 50% av oss som ska göra en kokbok + blogga här på världens finaste blogg.

 

Här kommer då en liten presentation, så att ni vet vem det är som skriver allt smart senare i framtiden. Jag heter som sagt Sofi, fyllde 18 i april och bor utanför Linköping långt ute i Ingenstans. Lite jobbigt med tanke på att bussarna går extremt sällan. Bor här med min familj + katt + hamster.

 

I förra veckan så började jag mitt sista år på gymnasiet (läskigt!) på Folkungaskolan. Där går jag samhällsprogrammet med kulturinriktning, och jag trivs super! Efter gymnasiet ska jag antagligen vänta minst ett år, och efter det så får man se vad som händer. Ska försöka komma på vad just jag ska syssla med här i livet.

 

När jag inte lagar mat till min och Saras kokbok så pysslar jag med lite allt möjligt. Jag hänger med mina coola kompisar, sitter och nördar facebook eller jobbar undercover åt CIA.

 

Nu vet ni lite mer om mig, och här under ser ni en väldigt fin bild på mig också!

Ha det!// Sofi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0