Hemma hos: Sara

Här kommer ett litet bildregn med bilder ifrån Saras kök, där hälften av maträtterna till kokboken kommer lagas. Titta, njut och inspireras av detta underbara kök!!!

 

Klassisk köksö med knäcke, citroner och nötter. Vad mer behövs?


En superrolig diskborste som kan stå själv. I love it.


Vem vill inte ha en låda fylld med kösksredskap, kex och kakor?


Jag älskar dessa skålar! På ett magiskt sätt fylls de på tills varje gång man kommer!


Saras söta hund Lee bor också i köket! Först tänkte jag lägga in en bild på hela köket när Sara står i pyjamas. Sen kom jag på att Sara kör karate, och jag vill inte dö, så det fick bli Lee istället!


Kram från Sofi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0