Grädde?

Den som sa att man inte ska leka med maten har ju missat en stor poäng här i livet... Så barn som vuxna låt detta meddelande nå er alla mat är tillför att man ska kunna leka med det!




Snyggast i stan är vi!

här håller min grädde på att rinna av känner att sofi var mycket duktigar på att smeta på grädde än vad jag var!

Och på toppen av allt så utmanade jag grädden för andra gången i mitt liv och denna gång lyckades jag få grädden från näsan till munnen! (jag rekommenderar att ni inte provar detta hemma!) 3 timmar senare och känner fortfarande lukten av sur grädde.


the victory is mine mohahahaha!

Vi är 100% normala inget fel på oss jag lovar! Hoppas att ni har njutit av denna finna "bakom kulisserna bildvisningen" på återseende kära läsare.
//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0